Aiemmin avokonttoreihin ja ergonomiaan keskittynyt toimistosisustamisen kulttuuri on muuttunut. Nykypäivän kasvavana trendinä on tehdä toimistoista ravintolatyyppisiä elämyskeskuksia.
Modeo onkin panostanut viime aikoina voimakkaasti kahvila-, ravintola- ja hotelliympäristöihin sopiviin brändeihin ja kalusteisiin. Yritys on kasvanut pienestä toimijasta sitkeällä yrittämisellä, luovuudella ja visioiden yhdeksi Suomen suurimmista toimistokalustajista.
– Menestystekijöitämme ovat jatkuva trendien etsiminen ja valikoiman kehittäminen. Olemme vähitellen lisänneet valikoimaamme brändejä ja tuotteita palvelemaan nimenomaan hotelli- ja ravitsemisalan bisnestä, Modeon myyntijohtaja Mika Järvinen kertoo innostuneena.
Uusi brändi Modeon valikoimissa on hollantilainen ravintola- ja hotellikalusteita valmistava Satelliet, joka luo ravintola- ja hotelliympäristöihin mieleenpainuvia elämyksiä. Satelliet panostaa kalusteissaan laatuun ja kestävyyteen.
Uusimpia edustukseen tulleista brändeistä on hollantilainen Satelliet, joka on palvellut ravintola- ja majoitusalan yrityksiä jo yli 45 vuotta. Satelliet on nykyisin yksi Euroopan suurimmista hotellien ja ravintoloiden kalustetoimittajista.
– Haluamme panostaa monipuoliseen kalustevalikoimaan, joka sopii uniikkeihin ja erilaisiin kahviloihin, ravintoloihin, baareihin ja hotellitiloihin. Tämän vuoksi Satelliet oli meille nappivalinta, Järvinen sanoo.
Toinen nykyhetken ravintolatrendiin istuva huippumerkki Modeolla on tanskalainen Menu, joka valmistaa huikean minimalistisia huonekaluja ravintola- ja hotelliympäristöön. Yrityksen filosofia on tehdä maailmasta sisustuksen ja huonekalujen avulla hieman simppelimpi ja kauniimpi. Huippusuunnittelijat ovat luoneet tuotemerkille yksinkertaisia, silmiä hivelevän kauniita tuoleja, sohvia, pöytiä, valaisimia ja sisustusesineitä.
Tanskalainen Menu valmistaa ajattoman minimalistisia ja funktionaalisia huonekaluja, jotka sopivat ravintola- ja hotelliympäristöön. Brändin tavoitteena on luoda maailmasta sisustuksen ja huonekalujen avulla simppelimpi ja kauniimpi.
Modeon vahvuuksia ovat asiantunteva ja ystävällinen asiakaspalvelu, asiakkaan tarpeet huomioiva suunnittelu, laadukas tuotevalikoima sekä kilpailukykyiset hinnat. Palveluiden ja valikoiman monipuolisuus, oma nopea logistiikka ja taitavat kalusteasentajat ovat yrityksen vahvuuksia.
– Tarjoamme vahvan kalustamisen palvelukokonaisuuden nyt myös hotelli- ja ravintolayrityksille, Joonas Rockas Modeon Design & Build -palveluista kertoo.
Yritykseen kertynyt kokemus ja tietotaito ovat kasvattaneet Modeosta ketterän ja monipuolisen toimijan, joka pystyy täyttämään myös ravintola- ja hotelliyritysten tarpeet ja vaatimukset. Tarvittaessa koko prosessi hoidetaan alusta loppuun.
– Panostaminen ravintolabisnekseen on meille luonnollinen siirtymä, sillä meillä on täydellinen valikoima ravintoloihin ja hotelleihin sopivia kalusteita, Rockas sanoo.
Modeo on MaRan yhteistyökumppani.
Modeo
- perustettu vuonna 2006
- yksityisomistuksessa ja täysin suomalainen
- edustaa yli sataa tuotemerkkiä
- 13 myymälää ympäri Suomen
- liikevaihto lähes 17 miljoonaa euroa vuonna 2018
- noin 60 työntekijää
Erilaisia ihmisiä
09.12.2024
Lue lisää
Hei hei hävikki, nyt inspiroi hyvikki
14.10.2024